[woodmart_image img_align=”center” woodmart_css_id=”6314d348926e7″ img_id=”8073″ display_inline=”no” parallax_scroll=”no” responsive_spacing=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfcmVzcG9uc2l2ZV9zcGFjaW5nIiwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2MzE0ZDM0ODkyNmU3Iiwic2hvcnRjb2RlIjoid29vZG1hcnRfaW1hZ2UiLCJkYXRhIjp7InRhYmxldCI6e30sIm1vYmlsZSI6e319fQ==” woodmart_box_shadow=”no” wd_hide_on_desktop=”no” wd_hide_on_tablet=”no” wd_hide_on_mobile=”no” img_size=”full”]

خرید و استفاده از فروشگاه توسط کاربر، به منظور قبول تمامی شرایط و ضوابط این فروشگاه توسط خریدار می‌باشد.

هزینه ارسال کالا بر عهده خریدار میباشد.
۱- خرید کالا از فروشگاه اینترنتی هوایار تجهیز بهار بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
۲- خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصی و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است.
۳- اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی کالاهای ارائه شده از منابع معتبر خارجی ترجمه، و یا از شرکت های سازنده اخذ گردیده است، ممکن است اطلاعات موجود یا ارائه شده در فروشگاه در مواردی غیر دقیق یا دارای خطاهای نگارشی باشد، لذا فروشگاه اینترنتی هوایار تجهیز بهار در قبال اطلاعات ارائه شده برعهده نخواهد گرفت. سعی این فروشگاه همواره بر ارائه صحیح اطلاعات می‌باشد.
۴- خریدار هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است عواقب درج هرگونه اطلاعات نادرست بر عهده خریدار (کاربر) می‌باشد.
۵- فروشگاه هوایار تجهیز بهار هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد ناقص سایت که می تواند ناشی از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشد (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتی، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی‌پذیرد.
۶- تمام ابزاری که در این فروشگاه با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش کالا باشد.
۷- سایر سایت ها و لینک هایی که برای ارائه اطلاعات بیشتر و کاملتر به کاربر در فروشگاه، لینک شده اند مستقل بوده و این فروشگاه در قبال محتویات آنها هیچ مسئولیتی ندارد.
۸- ارتباط فروشگاه اینترنتی هوایار تجهیز بهار با کاربران از طریق baharair.ir برقرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.
۹- فروشگاه ما به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

[woodmart_image img_align=”center” woodmart_css_id=”6314d338282aa” img_id=”8076″ display_inline=”no” parallax_scroll=”no” responsive_spacing=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfcmVzcG9uc2l2ZV9zcGFjaW5nIiwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2MzE0ZDMzODI4MmFhIiwic2hvcnRjb2RlIjoid29vZG1hcnRfaW1hZ2UiLCJkYXRhIjp7InRhYmxldCI6e30sIm1vYmlsZSI6e319fQ==” woodmart_box_shadow=”no” wd_hide_on_desktop=”no” wd_hide_on_tablet=”no” wd_hide_on_mobile=”no” img_size=”full”]

شرایط و ضوابط فروش کالا

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی هوایار تجهیز بهار، سایت baharair.ir به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.
۱- فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که فروشنده آن را در فروشگاه درج نموده است.
۲- فروشنده ثبت سفارش کالا و مشخصات ارسال سفارش را به اطلاع خریدار می رساند.
۳- ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در بعضی از موارد، به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا است.
۴- مکان تحویل کالا توسط خریدار، هنگام سفارش درج شده و این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست‌های معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان تعیین شده، فروشنده سیاست های خاص مربوطه را اعمال خواهد نمود.
۵- در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هریک از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نمایند.
۶- خریدار با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.
۷- خریدار موظف است در حالت پرداخت در محل، مبلغ قابل پرداخت را هنگام تحویل کالا بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه در موعد تعیین شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید.
۸- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف خریدار، مبلغ پرداخت شده طی حداکثر ۴۸ ساعت کاری به حساب خریدار واریز خواهد شد.
۹- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، دقت لازم را داشته باشند.
۱۰- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل، مترو و مانند آن امکان پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
۱۱- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای خریدار ایجاد نمی کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به خریدارانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان پیشنهاد ویژه که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می شود که خریدار شماره سفارش خود را دریافت کند و بدیهی است که فروشنده هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

شرایط ثبت شکایت مصرف کنندگان

خریداران گرامی جهت ثبت هرگونه شکایت نسبت به عملکرد هر کدام از بخش‌های فروشگاه، می‌توانند از صفحه تماس با ما نسبت به ثبت شکایت خود اقدام نمایند.

شرایط گارانتی محصولات

۱- محصولات کمپرسور تنها در صورتی شامل گارانتی میشوند که خریدار قبل از خرید با شرکت تماس گرفته و کاری که قرار است با کمپرسور انجام دهد را برای کارشناسان توضیح دهد.کارشناسان نسبت به کاری که قرار است انجام شود پیشنهاد انتخاب کمپرسور را میدهند در صورتیکه کمپرسور پیشنهاد شده توسط کارشناس را خریدار تهیه نماید کمپرسور شامل گارانتی می باشد و در غیر این صورت کمپرسور باد هیچگونه گارانتی نخواهد داشت.

۲- درصورتیکه محصول خریداری شده – گارانتی داشته باشد و دچار مشکل شود باید تکنسین شرکت یا فرد مورد اعتماد شرکت آن محصول را باز و بررسی کند در صورتیکه کسی به جز تکنسین شرکت یا فرد مورد اعتماد شرکت، محصول را برای تعمیر باز کند و یا دستکاری نماید گارانتی محصولات باطل می باشد.

۳- استفاده غیر اصولی از محصولات (مانند دائم کار کردن کمپرسور باد – استفاده در شرایط نامناسب مانند محل هایی که رطوبت دارند یا بسیار گرم می باشند – استفاده از سیم برق غیر صنعتی – تراز نبودن سطح کمپرسور باد – نوسانات برق وسوختن سیم پیچ – استفاده همزمان چند نفر از یک کمپرسور باد غیر صنعتی – تعویض نکردن روغن در موعد مقرر کمپرسورهای روغنی) گارانتی کمپرسور را باطل می نماید.

۴- تنها در صورتی کمپرسور باد تولید شده در شرکت هوایار تجهیز بهار شامل گارانتی می‌باشد که کارشناس مربوطه در جریان کاری که قرار است کمپرسور انجام دهد باشد وکمپرسور را تایید نماید.در این صورت کمپرسور باد دارای گارانتی یکساله بدون قید وشرط می‌باشد و شرکت موظف می باشد در صورتیکه کمپرسور دچار ایراد شد در کمترین زمان ممکن کمپرسور باد را تعمیر نماید.

۵- فروشنده موظف است شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش را به خریدار اعلام کند و در صورتی که خریدار بر خلاف شرایط اعلامی عمل کند، فروشنده می‌تواند طبق سیاست‌های شرکت، در رابطه با گارانتی عمل کند.

۶- فروشنده موظف است حداقل تا دو سال بعد از فروش کالا، خدمات پس از فروش را به خریدار ارائه دهد.